Een bestelling plaatsen bij ADR
We proberen het je zo makkelijk als mogelijk te maken om een bestelling bij ons te plaatsen! We hebben voor jou een stappenlijst gemaakt hoe je eenvoudig bij ons een bestelling plaatst!
Stap 1. Winkelwagen
Blader eenvoudig door onze categorieën totdat je bij het juiste product bent! Kom je er niet uit? Ga dan naar de keuzehulp pagina om advies te krijgen voor jouw project!
Eenmaal bij het juiste product selecteer je het aantal en druk je op de groene knop! Zo kies je eenvoudig de producten uit voor jouw project! De winkelwagen kan eenvoudig gewijzigd worden door naar de winkelwagen te gaan!
Stap 2. Log in of maak een account aan of vul je gegevens in zonder een account aan te maken!
Heb je al een account? Mooi zo, dan gaat het bestellen sneller. Gewoon even inloggen en al je gegevens staan al ingevuld. Heb je nog geen account? Dan kun je snel en simpel een account aanmaken door je gegevens in te vullen.
Bestellen zonder account kan natuurlijk ook, maar dan bewaren we je gegevens en de informatie over je bestellingen niet voor je. Dat maakt het terugvinden van een vorige bestelling knap lastig wanneer je in de toekomst opnieuw wilt bestellen.
Stap 3. Kies bezorgen of ophalen
Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen, zodat je niet zelf hoeft te sjouwen. Als je echt niet langer kunt wachten kun je er ook voor kiezen je bestelling af te halen in onze winkel. De keuze is aan jou!
Laat je je bestelling bezorgen? Vul dan hier het afleveradres in en kies je betaalmethode. Meer informatie over de verschillende soorten verzendingen vindt je hier.
Haal je je bestelling af? Dan betaal je natuurlijk geen verzendkosten. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om je bestelling vooraf te betalen met iDEAL.
Stap 4. Controleer en plaats je bestelling
Dit is het belangrijkste moment in het bestelproces. Neem er dus even rustig de tijd voor… Controleer nog een keer de producten en aantallen. Niets vergeten? Mooi. Check dan ook nog even alle ingevulde gegevens. Geen typefoutjes? Fantastisch! Dan staat niets je meer in de weg om op die bestelknop te drukken en je bestelling te plaatsen.
Meer informatie over bezorg-en afhaalmogelijkheden -->
Bestelling wijzigen of annuleren
Heb je een foutje gemaakt bij je bestelling? Dat hoeft geen probleem te zijn. Je moet er wel snel bij zijn want als je pakket eenmaal onderweg is, lukt wijzigen of annuleren niet meer. Check dus altijd eerst je mailbox om te zien of je een verzendbevestiging hebt ontvangen en neem pas daarna contact op met een van onze medewerkers.
Zo kun je je bestelling wijzigen of annuleren
Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met een medewerker, dan kijken we wat we voor je kunnen doen. Hou je ordernummer bij de hand als je met ons belt, dan kunnen we je sneller helpen. In het weekend kun je het best een mail versturen Let op: vermeld in de mail altijd je ordernummer.
Al wel een verzendbevestiging ontvangen? Dan kunnen we je bestelling helaas niet meer aanpassen of annuleren. Er zit niets anders op dan een nieuwe order te plaatsen als je iets aan je bestelling wilt toevoegen.
Op maat gemaakt artikel wijzigen of annuleren
Heb je een op maat gemaakt artikel besteld? Dan is het helemaal zaak om er snel bij te zijn als je je bestelling wilt wijzigen of annuleren! Zodra je artikel namelijk eenmaal op maat gemaakt is, kunnen we niets meer voor je doen. Hou je ordernummer bij de hand en neem direct contact op met een van onze medewerkers.
Terugbetaling bij annulering of retour
Zodra we je annulering verwerkt hebben, ontvang je van ons je geld terug. Bij retournering geldt dat wij je zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontbinding, terugbetalen. Wij mogen dan wel wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Voor vragen over terugbetaling kun je natuurlijk altijd contact opnemen met een van de medewerkers.
Ik heb een andere vraag over mijn bestelling
Ook bij andere vragen over je bestelling helpt onze ervaren medewerkers je graag uit de brand! Om je snel te kunnen helpen, vragen we je om je ordernummer bij de hand te houden als je contact met ons opneemt. Je vindt dat nummer in je account en in de verzendbevestiging.